Ataköy İstanbul Escort Bayan

 Selam beyler ben Ataköy istanbul  escort bayan asu. Öncelikle sayfama hoşgeldiniz.Uzun boylu ve çekici güzel kızınız olarak karşınızdayım. Beyler, nasılsınız bakalım hayat nasıl gidiyor Açıkçası ben hayatı monoton ve sıkıcı olan arkadaşlar için burada olduğumu söylesem yalan olmaz, çünkü sizin seks ve haz hayatınıza da renk getirecek sizi memnun edecek Ataköy istanbul escort  bir bayanım.

Genç ve güzel bir  kadınla vakit geçirmek genç vücudumun vereceği devasa zevk ve hazı  isteyen bütün erkekleri bekliyorum hayatıma olgun olur bence olur benim için hiç fark etmez. Herhangi bir yaş sınırı koymadan bütün erkeklerimi Ataköy istanbul escort olarak ben davet ediyorum sizi, evli ya da bekar olmanız, ne iş yaptığınız ya da yaşınızın kaç olduğu benim için inanın hiç önemli değil.

Ataköy İstanbul Escort Bayan

Sadece sizinle birlikte yaşadığım zevke ve size yaşatacağım zevk ve keyifli gecelere önem veren bir kadınım. Benim işim zevk almak seks yapmak ve vermek, bunun dışındaki her şey bana göre teferruat önemli olan işimi hakkıyla yapmak erkeğimi sabahlara kadar memnun edip işimi bitirmek  o yüzden de hiç bir şeyin üzerinde gereğinden fazla duran biri değilimdir.
Kendi Yerim Var ve sizin ev otel ve rezidans yerlerinize misafir oluyorum

Uzun boylu bir Ataköy istanbul escort bayanım çekici bir vücuda ve fit ser kalçalar tomurcuk memelere  sahibim bununla ilgili kimse ile tartışmaya girmiyorum ama bunu övmeyi de sevmiyorum yani zaten her şey ortada  geldiğimde kendi gözlerinizle görüyorsunuz benimle ilgili gerçeği. Keyif alıyorum birlikte olmaktan seks yapmaktan bunun yanında sizinle sohbet etmek de bana zevk veriyor yeni insanları tanıma fikrine karşı her zaman büyük bir heyecan duyuyorum.

Ataköy Escortlar

Ben bir Ataköy istanbul escort bayan olarak  itiraf etmeliyim ki sizi dinledikçe hayattan bir şeyler öğrenmeye başlıyorum o yüzden lütfen konuşmaktan derdinizi sıkıntınızı herhangi bir sorununuzu ya da beklentilerinizi benimle paylaşmaktan çekinmeyin merak etmeyin ben asla sıkılmam ve sıkılmanızada müsaade etmem. Ataköy de Merkezi bir konumda oturuyorum Ataköy istanbul escort olarak  kendi yerim var istediğiniz zaman evime gelip misafirim olabilirsiniz sizi güzel ağırlar güzel karşılarım kendi evinizdeymiş gibi sevgili tadında kucağınıza oturup rahat hissetmenizi sağlarım yani hiç yabancılık çekecek korkacak bir şey yok beyler.Birlikte Keyifli Zaman Geçirebiliriz

Escort Özellikler


Beraber Ataköy istanbul bayan escort görüşmelerinde çok keyifli zaman geçirebiliriz hem eğlenebilir hem de seks dolu saatler ile gecenin tadını çıkarabiliriz ve hiç kimse bizi rahatsız edemez. ödeme konusuna gelecek olursak bununla ilgili bilgileri size telefon da veriyorum ama sakın benim öyle ATM’den para isteyen dolandırıcı kadınlardan biri olduğunu düşünmeyin elime ödeyebilirsiniz çünkü hesaba para kabul etmiyorum  geldiğiniz zaman elime  verebilirsiniz parayı. Sadece şunu söylemek istiyorum pazarlık kabul etmiyorum beyler pazara gitmiyorsunuz ve emin olun verdiğiniz paranın karşılığını yatakta fazlasıyla alacaksınız. Ataköy istanbul escort

olarak  gayet makul bir görüşme yapıyorum zaten hiç böyle pazarlık gibi konulara girmeyelim detayları telefonda konuşalım ve buluşalım istiyorum ayrıca fiyatta anlaştığımız takdirde gerekli randevuyu ayarlayıp gece buluşmaya bakarız.